Re: PIII 800 chodzi na 400MHz ---- ROZWIAZANIE ?????????

Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 19:56:34 MET DST

> hehe, a prad masz pol godziny pozniej, niz pod elektrownia, bo linia
> ma kilkaset kilometrow... LOL!

choc jestem elektrykiem z wyksztalcenia to na tym sie nie znam i
ta teoria maiala rece i nogi, choc nie dokonca chcialo mi sie w to wierzyc.
Ale od czego mam ludzi na pl.comp.pecet :)))))
Teraz juz wiem i jak zdobede jakas dobra przelotke (w firmach u mnie
juz nikt tego nie ma bo byly problemy i teraz juz sa tylko plyty z FC-PPGA)
i zadziala, to pojde temu wazniakowi dupe skopac za takie teorie

:))