Autor: Radnor Harkonnen (radnor_at_go2.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 21:41:23 MET DST
On Wed, 04 Apr 2001 04:09:45 +0200, GLide <glyder_at_priv3.onet.pl>
wrote:
>Wydaje mi sie, ze troche bagatelizujesz problem dlugosci sciezek - a
>zupelnie niepotrzebnie.
>Ich zle zaprojektowanie czesto moze powodowac nieciekawe skutki (np
>slabsze mozliwosci krecenia procka).
tak sie sklada, ze w szkole nieco mnie o tym uczyli. zle
zaprojektowane sciezki zeczywiscie moga powodowac bledy w dzialaniu
ukladu, ale nie z powodu dlugosci. po prostu kazda sciezka na plycie
przy tak duzych czestotliwoscaiach sieje na lewo i prawo polem
elektromagnetycznym, co moze zaklocic prace niektorych ukladow, jesli
sie tego pola odpowiednio nie skieruje.
>Pozdrawiam
>GLide
-- +-< radnor_at_go2.pl >-------------------------------------------------+ pl.rec.gry.komputerowe.klasyka ICQ UIN #45007845 You love Windows, right? -----< then visit >----- www.boogiez.prv.pl +-----------< "Jedna głupia mysz jest silniejsza od całej logiki" >-+
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:48:35 MET DST