Re: PIII 800 chodzi na 400MHz ---- ROZWIAZANIE ?????????

Autor: Radnor Harkonnen (radnor_at_go2.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 21:41:23 MET DST

On Wed, 04 Apr 2001 04:09:45 +0200, GLide <glyder_at_priv3.onet.pl>
wrote:

>Wydaje mi sie, ze troche bagatelizujesz problem dlugosci sciezek - a
>zupelnie niepotrzebnie.
>Ich zle zaprojektowanie czesto moze powodowac nieciekawe skutki (np
>slabsze mozliwosci krecenia procka).

tak sie sklada, ze w szkole nieco mnie o tym uczyli. zle
zaprojektowane sciezki zeczywiscie moga powodowac bledy w dzialaniu
ukladu, ale nie z powodu dlugosci. po prostu kazda sciezka na plycie
przy tak duzych czestotliwoscaiach sieje na lewo i prawo polem
elektromagnetycznym, co moze zaklocic prace niektorych ukladow, jesli
sie tego pola odpowiednio nie skieruje.

--
pl.rec.gry.komputerowe.klasyka                      ICQ UIN #45007845