Re: Re[2]: Która płyta lepsza?

Autor: Piotr Biela (piotrb_at_bielbit.com.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 08:28:38 MET DST

Użytkownik MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:>
> Co raz bardziej mi sie ta plyta podoba :))

I powinna :))))

Jak juz wspomnialem - na kilkadziesiat zlozonych zestawow z wykorzystaniem
Solteka (model75kav) z zadnym nie mialem najmniejszych problemow.

Zastanawiam sie coraz bardziej jakimi zdolnosciami zostal obdarzony Michal
Mlynarczyk ktory "zalatwil Solteka niekreconym D700" ??? :))))

Cala dyskusja zaczyna mi powoli przypominac debate na temt: Intel czy AMD -
z domyslna odpowiedzia: Sprzet firmy xxx jest lepszy bo ..... ( w domysle -
bo JA go mam).

Panowie - wiecej konkretow zamiast opowiastek o niezdarnosci znajomych.

BTW - przegladajac serwisy poswiecone szeroko pojetym zagadnieniom
sprzetowym zauwazylem, ze plyty Solteka zbieraja rownie duzo pozytywnych
opini co np. plyty MSI. Co wazniejsze - opinie te sa poparte rzetelnie
przeprowadzanymi testami.

pozdrawiam serdecznie Piotrek B.