Re: Co siedzieje z

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 08:21:48 MET DST

Użytkownik Malaga <johny_at_spox.eu.org> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9acvuc$b19$1_at_news.tpi.pl...
> ....moim komputerem?
> Kupilem dwa dni temu nowy monitor (cyfrowy, wczesniej analogowy mialem), i
> od tego czasu komputer sam mi sie resetuje w zupelnie nieoczekiwanych
> sytuacjach (mniej wiecej 3-4 razy dziennie). Czuje sie zdezorientowany bo
> nigdy cos takiego sie nie zdarzalo. czy wogole jest taka mozliwosc, ze to
> wina monitora?

monitor cyfrowy ?????? chyba analogowy ze sterowaniem cyfrowym
nie widziałem jeszcze monitoró cyfrowych ale może kiedyś !

to chyba nie wina monitora ze ci kompa resetuje!!
jeśli reset jest z windowsa od tak sobie to włącz odłacz monitor i zobaczysz
czy to !! (jeśli to czy sterowniki do monitora zainstalowałeś???)
może w BIOS'ie masz coś grzebnięte z zarządzaniem energią i dawaniem sygnału
na monitor (zeby się wyłączał i włączał sam gdy jest sygnałlub go nie ma)

a jak to nie monitor to napewno Winda do reinstalaci !!!