Re: Re[2]: Która płyta lepsza?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 09:31:40 MET DST

Hi!

"Piotr Biela" <piotrb_at_bielbit.com.pl> napisales(as):

>Jak juz wspomnialem - na kilkadziesiat zlozonych zestawow z wykorzystaniem
>Solteka (model75kav) z zadnym nie mialem najmniejszych problemow.

A ja mialem... i nie tylko ja. A to znacyz ze te plyty nie sa dobre
skoro zdarzaja sie wpadki...

>Zastanawiam sie coraz bardziej jakimi zdolnosciami zostal obdarzony Michal
>Mlynarczyk ktory "zalatwil Solteka niekreconym D700" ??? :))))

Albo Vindex...

>Cala dyskusja zaczyna mi powoli przypominac debate na temt: Intel czy AMD -
>z domyslna odpowiedzia: Sprzet firmy xxx jest lepszy bo ..... ( w domysle -
>bo JA go mam).

Ja mam A7V :)
>Panowie - wiecej konkretow zamiast opowiastek o niezdarnosci znajomych.

Ile jeszce mma konkretow pdoac do cholery ? Poczytaj sobie grupe
wstecz, pisalem co mam dokladnie do Solteka...

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor