Re: reklamacje

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 08:14:28 MET DST

Użytkownik OutsiDRE^ <elite_at_positive.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9addg5$ad5$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> Użytkownik "Paweł Nowak" <pawel254_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> taki
>
> Myslisz ze jeszcze produkuja takie dyski ?
> Co do tego trudno udowodnic bo niekiedy sa to dyski po naprawie.

owszem ale gwarancję muszą wystawić od nowa i to lepiej na piśmie !!!!
pozatym masz w takim razie prawo ządać podobnego albo za podobne pieniądze
!!!! np. kupileś 2 lata temu 2,4 GB a teraz za tą samąkasę dostajesz 10GB
!!!!
jeśli nie to żądaj zwrotu gotówki !!!!! nie przyjmuj dysku który jest
używany !!!
w końcu to ty straciłeś na tym że dysk jest uszkodzony !! a nie sklep !!
zresztą wkurzają mnie takie różne podchodzy robione przez sklepy
komputerowe!!