Re: clo na kompy

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 04 Apr 2001 - 08:19:39 MET DST

> Użytkownik "Pablo" <beer_at_silesianet.pl> napisał w wiadomości
>
> 0% + VAT 22%
> oczywiscie w Niemczech odbierasz VAT (bodajrze 16 lub 19%)
> http://www.guc.gov.pl/index1.html
>
> MZ

A co byś chciał konkretnie sprowadzić - całego kompa.
Pod koniec zeszłego roku sprowadziłem monitor iiyama bez wyjeżdzania do Niemiec.
Zaoszczędziłem sporo.
Dodam że kupowanie przez internet raczej nie wyjdzie. Poprostu nie wyślą ci nic
poza granice Niemiec. Trzeba załatwić sprowadzenie we własnym zakresie.
Ponadto rzadna firma (servisco itp) ci go nie sprowadzi, chyba że będzie to
przesyłka z firmy do firmy a to słono kosztuje. Jest to związane bodaj z
jakimiś przepisami celnymi, unijnymi cholera wie jakimi.
Pozdrówka
adadur