Re: Podkręcanie Durona - kilka wątpliwośći

Autor: lukas3339 (lukas3339_at_kulturystyka.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 12:20:17 MET DST

> to prawda?
> - Jaka temperatura jest bezpieczna dla procesora?
> - Mostki podobno najlepiej połączyć ołówkiem HB, jednak pare osob
> pisało, że jest on 'wywiewany' przez pracujący wentylator. Czy
> rozwiązaniem nie byłoby np. naklejenie paska tasmy samoprzylepnej?
> Może jakiś inny pomysł?
> - Jaka jest granica podkręcenia tego procesora (bez jakichś
> udziwnień), w większości miejsc piszą że 950.

Hej,
1,85 mozna ustawic spokojnie, wiem ze ludzie na wiecej hulaja
Temperatura do 60 nic sie nie stanie na pewno. Wytrzymuja ponoc do 90. Tak
ogolnie to powyzej 60 albo wczesniej nawet bedzie sie wieszal takze trzeba
miec ogromne "szczescie" zeby spalic proca.
Ja mam robiony hb na razie jest tak moze z 3 tygodnie i nic mi nie wywialo
jeszcze. Najlepszy sposob to klej tremoprzewodzoacy do szyb zdaje sie czy
cus takiego ale dokladnie nie pamietam, moze ktos inny podpowie?

No ja sadze ze przy dobrym chlodzeniu to on na 1ghz powinien hulac bez
problemu ale to zalezy tez od egzemplaza moja 700-tka hula na 900 na
standardowym badziewnym coolerze i nawet mu za bardzo nie podnosilem
napiecia. Jak cooler mastera coopie to dopiero bedzie sie dzialo :-)

Pozdrawiam
lukas3339