Re: Zgrywanie video na dysk

Autor: Diodak (lukwal_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 12:35:46 MET DST

> Czytałem o tym, że jakość tunerów komputerowych jest dużo słabsza od
> urządzeń zewnętrznych. W związku z tym czy lepszym rozwiązaniem będzie
> zakup tunera w postaci karty do kompa czy karty graficznej z wejściem
> video i podłączenie do tunera satelitarnego. Jak myślicie?
Dokladnie tak! Tunery komputerowe sa to bardzo proste urzadzenia.
Zdecydowanie najlepszym rozwiazaniem jest zakup karty graficznej z wejsciem
Video lub po prostu drozszej karty wideo oraz jakiegos zewnetrzego tunera
sredniej klasy.
> Druga sprawa to chciałbym pobawić się w dekodowanie kanałów kodowanych
> (oczywiście do celów testowych) i pytanie czy oprogramowanie dostępne na
> rynku wymaga sygnału z jakiegoś konkretnego żródła (np. karta telewizyjna
> i to z jakimś konkretnym chipem) czy może to być dowolne żródło jak np.
> karta grafiki.
Niestety tak :(((( Wiekszosc programow dekodujacych wykorzystuje obecnosc
ukladu BT na kartah telewizyjnych. Jest nieliczna grupa programow
przeznaczona dla kart z wejsciem Video np. ExoTV ale efekty sa
niezadowalajace. Niedlugo bede mial przyjemnosc testowac nowy model karty
ASUSa V7100 TV w ktorej po raz pierwszy oprocz wejsc video i wyjsc TV
pojawil sie tuner TV. Jak przetestuje to dam znac.

--
pozdrawiam
Łukasz