Podkręcanie Durona - kilka wątpliwośći

Autor: Tomek T. Neas (neas!post)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 11:57:01 MET DST

Witam,

  Nie będzie to kolejny post w stylu 'które mostki zamalować'.
Przeczytałem już sporo opisów podkręcania Durona jednak mam jeszcze
kilka pytań:

- W większości opracowań piszą, że można spokojnie ustawić 1.85V - czy
to prawda?
- Jaka temperatura jest bezpieczna dla procesora?
- Mostki podobno najlepiej połączyć ołówkiem HB, jednak pare osob
pisało, że jest on 'wywiewany' przez pracujący wentylator. Czy
rozwiązaniem nie byłoby np. naklejenie paska tasmy samoprzylepnej?
Może jakiś inny pomysł?
- Jaka jest granica podkręcenia tego procesora (bez jakichś
udziwnień), w większości miejsc piszą że 950.

Z góry dziękuję za odpowiedzi. (Duron 800 @ MSI K7T Turbo RAID)

--
 P o zdrawiam
  <\ _