Re: IBM DTLA i bad sector

Autor: TZD (tzd_at_interia.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 11:20:34 MET DST

"Nathan" <bobula_at_rabbit.if-pan.krakow.pl> wrote in message

> formatowanie i partycjonowanie nic nie da - BAD to BAD, znaczy to, ze
> dyskowi skonczyly sie "zapasowe" miejsca na bledy. Nawet formatowanie
> niskopoziomowe, o ile dysk je przyjmie i przezyje, zda sie psu na
> bude:-), Rada prosta - reklamuj.

No wiec jak to jest. Oddalem dysk IBM DTLA z badami do serwisu.

Po 2 tygodniach odbieram niestety ten sam dysk, oni mi powiedzieli ze
wyzerowali dysk <cokolwiek by to znaczylo> i program diagnostyczny AJBIEMA
ze strony nie pokazuje bledow, w zwiazku z czym to byly bady softwarowe a
nie hardwarowe.

nie znam sie na tym , domagalem sie wymiany dysku ale powiedzieli ze skoro
naprawili to mam wziac ten co mam.

Poki co jest ok. ale czy dysk jest juz trefny?

Pozdrawiam
TZD