Re: HDD przy starcie kompa - problem

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 11:54:08 MET DST

Użytkownik "Roberth" <robert.holownia_at_daewoo.lublin.pl> napisał w wiadomości
[...]
> U mnie natomiast raz sie odzywa i wszystko jest OK, a innym razem tylko
> `beep` , HDD - nic, wgrywa sie bios i koniec, nic dalej sie nie dzieje.
> Co to moze byc ?
> // SEGATE 4,3 Gb UDMA-33, plyta VIA mvp3 Apollo 100 MHz, AMD K6-II 350,
RAM
> PC100 1x32Mb + 1x64Mb - przez rok bez zarzutu, pozniej 3 x wymiana dysku -
> gwarancja.

witaj! posiadam ST34311A na chipsecie VIA VT82C570 Apollo /obsluguje simmy,
proce do p233/; i mam podobny problem; zdarza sie, ze hdd nie startuje; albo
go nie wykrywa bios w ogole, albo bios go widzi, ale po tabelce biosa nie
nastepuje ladowanie systemu - zwis; wtedy pomaga tylko wylaczenie i ponowne
wlaczenie; nawet twardy reset nie dziala;

nie udalo mi sie dojsc, w czym tkwi problem, ale wyglada na to, ze to jakis
zadko pojawiajacy sie konflikt na drodze hdd chipset; sprawdzales serwis via
oraz seagate pod katem znanych problemow? aha; w mojej plycie zmienialem
pare razy bios i ZTCPamietam na kazdym bylo tak samo;

czy hdd wymieniales gwarancyjnie, poniewaz nie chcial zaskoczyc przy
starcie?

--
adas; podolany_at_go2.pl
jestem tylko kretynskim modemiarzem