Re: pytanko do posiadaczt sl75kav

Autor: HK (hk_at_kr.onet.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 16:59:32 MET DST

Użytkownik "mizs" <dedeusz_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> czy na solteku 75kav udaje Wam sie bez problemu wznawiac kompa z suspend
> ram (s3)?
>
> nie chodzi mi o tzw. hibernacje w win me, ani o power-on suspend czyli
> wstrzymanie polegajace na wygaszeniu monitora i wylaczeniu dysku... chodzi
> STR(S3) czyli wszystkie urzadzenia sa wylaczane (i wiatraki rowniez
ofkorz)
> pali sie tylko dioda przy slotach ram.
>
> Interesowalo by mnie jaki macie ram, ewentualnie jaki zasilacz... (u mnie
> ram noname ale sprawujacy sie bardzo niezle -- przynajmniej w testach,
> zasilacz enlight 250W)

> [...]

Na moim zestawie nie dziala STR tzn.po wygaszeniu przy probie uruchomienia
slychac pare pikniec i zawiesza sie na BIOSIE kart graficznej. W2K PL SP1 ,
384MB Infineon PC133 na CAS2 , TB700 oc 733/133 , zasilacz 250W bez nazwy
ale z porzadnej obudowy (cos jak skrzyzowanie Big Tower z Midi Tower
tzn.3x5,25"2x3,5" ale zasilacz nie jest rownolegle do czola procka , ale do
boku , bardzo dobry dostep do wszystkich komponentow - sluzy mi juz ponad 3
lata i nie mialem problemow z zasilaniem)

HK