pytanko do posiadaczt sl75kav

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 16:33:51 MET DST

czy na solteku 75kav udaje Wam sie bez problemu wznawiac kompa z suspend to
ram (s3)?

nie chodzi mi o tzw. hibernacje w win me, ani o power-on suspend czyli
wstrzymanie polegajace na wygaszeniu monitora i wylaczeniu dysku... chodzi o
STR(S3) czyli wszystkie urzadzenia sa wylaczane (i wiatraki rowniez ofkorz)
pali sie tylko dioda przy slotach ram.

Interesowalo by mnie jaki macie ram, ewentualnie jaki zasilacz... (u mnie
ram noname ale sprawujacy sie bardzo niezle -- przynajmniej w testach,
zasilacz enlight 250W)

Ewentualnie jesli tak, to jaka macie konfiguracje (z grubsza).

pozdrawiam,
pawel

ps. moze jakies inne pomysly na temat klopotow z S3?