Re: pytanko do posiadaczt sl75kav

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 17:12:31 MET DST

Użytkownik "HK" <hk_at_kr.onet.pl> napisał w wiadomoœci

> Na moim zestawie nie dziala STR tzn.po wygaszeniu przy probie uruchomienia
> slychac pare pikniec i zawiesza sie na BIOSIE kart graficznej. W2K PL SP1
,
> 384MB Infineon PC133 na CAS2 , TB700 oc 733/133 , zasilacz 250W bez nazwy
> ale z porzadnej obudowy (cos jak skrzyzowanie Big Tower z Midi Tower
> tzn.3x5,25"2x3,5" ale zasilacz nie jest rownolegle do czola procka , ale
do
> boku , bardzo dobry dostep do wszystkich komponentow - sluzy mi juz ponad
3
> [...]

... dzieki za odpowiedz, mam podobny objaw... u mnie jest jeden *beep* i
dalej nic, monitor nawet nie drgnie, restart z przycisku nie pomaga. Komp
rusza dopiero po odlaczeniu i ponownym podlaczeniu zasilania (znaczy sie
przycisk z tylu obudowy ATX). Moim skromnym zdaniem cos jest nie tak z
biosem tej plytki... no albo z sama plytka ;>>

rozszerzyl bym pytanie o wersje biosu ;>> ja mam najnowszy, czyli Q7

ciekawe... gostek z solteka twierdzi, ze sam robil test i u niego STR dziala
bez problemu ;>

pozdrawiam,
pawel