Re: Zestaw do oceny.

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 03 Apr 2001 - 10:05:51 MET DST

> Slash napłodził(a):

> NIEEE , kup u mnie a starczy ci na markowa karte graficzna :)
> (serio)

> 250zl
> OK - Zdecydowanie 800

> jak nie krecisz to ECS - 360zl
> Jak na tani wariant to OK!

> coolermaster 6h51 50zl
Tu można byłoby poszukać nieco tańsze.

> 190zl
No cóż ostatnio nieco zdrożały! Ale 128 MB to dzisiaj minimum!!!

> sam nie wiem ile teraz ..z 560zl ?
Tu raczej starczy ci 20 GB lub 30 GB - polecam IBM 30GB - ale są dość drogie.
Zasze można pozgrywać na plytki (u kolesia lub jak kupisz w przyszłości
nagrywarke - do domu styknie TEAC 4x4x za ok 450 PLN, takie cacko jest 100x
lepsze od wilgachnego HDD)

> NIEEE , firmowa GF1 DDR - 400-450zl
Zdecydowanie NIE!!! Poszukaj firmową - doceniisz pożniej na dobrym monitorze i
w grach. Polecam Guillemot-Hercules - oczywiście Ge-Force 256 w górę!

> 140zl 300W
Kupuj na samym końcu!!!! Zastrzeż przy kupowaniu o możliwości zwrotu!!! W domu
sprawdz czy kary pamięci (lub inne) nie będą kolidowały przestrzennie z CD-
Romem lub innymi użądzeniami (Nagrywarki są cześto nieco dłuższe od CD-romow).

> razem 2000zl ..zostaje na drugioe 128mb i lepsza grafe
Może i zostaje ale czy ktoś tu nie zapomniał o CD-romie!!! Polecam TEAC 40x za
ok. 230 PLN i stacji dyskietek za ok. 50-60 PLN a co z kartą dźwiękową -
polecam SB 128.
Polcam uwadze sprzęt używany - ale ostrożnie!!!
Pozdraiam
adadur