Re: Zestaw do oceny.

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 14:14:39 MET DST

Niejaki(a) adadur_at_poczta.onet.pl <adadur_at_poczta.onet.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:
> Tu raczej starczy ci 20 GB lub 30 GB - polecam IBM 30GB - ale są dość drogie.
> Zasze można pozgrywać na plytki (u kolesia lub jak kupisz w przyszłości
> nagrywarke - do domu styknie TEAC 4x4x za ok 450 PLN, takie cacko jest 100x
> lepsze od wilgachnego HDD)

nie zgodze sie. jak kupowalem kompa to mialem 6gb. zapelnilem po 3
miechach. potem dokupilem 15gb. ten mial mi wystarczyc na dluzej. no i
co? zapelnilem prawie od razu. kupilem teac cdw54e - no i nadal malo.
teraz dokupilem pioneer dvd 106s. no i co? potrzeubujje kolejnego
twardziela ;))))

duzy twardziel tj. seagate u5 40gb to podstawa. za pol roku sie pewnie
zdazy zapelnic... a te 100 zet drozej za dodatkowe 10gb to pikus...
lepiej miec kopa w postaci +10gb :)

gry zajmuja coraz wiecej, filmy jeszcze bardziej, a zrzuty z dvd to
jeszcze wiecej. a u mnie to juz jest 2x hdd, cdrom, dvdrom, cdrw, do
tego kolejny dysk, potem kolejny dysk... no i czy zasilacz utrzyma?
:))))

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|