Re: kasowanie pliku na cd-rw

Autor: Albercik (pcstudio_at_poland.com)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 09:15:17 MET DST

Jest jeszcze coś takiego jak nagrywanie pakietowe - po specjalnym
sformatowaniu płytki.
Masz wtedy około 530Mb ale nagrywasz w zasadzie tak jak na dysk twardy
(Explorator Windows i przeciągnij i upuść) - kasowanie również odbywa się
tak jak ze zwykłego dysku (oczywiście to wszystko jest dla płytek CD-RW)

Użytkownik Raffa <rafalw_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9abntr$fmp$1_at_news.tpi.pl...