Re: Samsung czy LG

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 12:22:46 MET DST

Użytkownik "Cobra Pu nisher alias DalejLama" <raksen_at_poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:9a89g2$a8d$1_at_news.tpi.pl...

> Przecież tłumaczę - skoro płaski ekran powoduje wklęsłość
> obrazu (przegięcie w drugą stronę) to logiczne jest że trzeba
> zrobić coś pośredniego by OBRAZ był płaski (nie szyba-
> co mi z płaskiej szyby gdy obraz mam wklęsły).

Opowiadasz... Z poczatku oba wydaja sie wklesle, a po tygodniu pracy LG
wydawal mi sie piekna plaska tafla i tak jest do dzis :)
Naprawde wkleslosci ZADNEJ nie dostrzegam, za to zwykle monitory to dla mnie
jakies kule ;)
Wszystko wiec kwestia przyzwyczajenia. A wystarcza na to kilka dni...

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl