Voodoo2 na plycie MSI K7T Turbo?

Autor: Ma'Lou (lou_at_poczta.fm)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 12:29:02 MET DST

Witam !
Probowal ktos odpalac Voodoo2 na plycie MSI K7T Turbo?
Mi niestety to nie wychodzi. Po zainstalowaniu sterownikow, komp resetuje
sie okolo 2 sekundy po zaladowaniu windy. Rozne ustawienia w BIOSie nie
bardzo pomagaja, zmiana slotu tez nie, sterowniki rozniez nie. Gdy
sprobowalem sterownikow Creative to niby wszystko bylo dobrze, ale nie bylo
zakladki we wlasciwosciach ekranu, a gry nie widzialy akceleratora.
Pewnie cos przeoczylem, tylko co?

BTW2 dzieki wszystkim za pomoc przy problemie z przegrzewajacym sie
prockiem, teraz mam okolo 58 przy zakmietej obudowie, nie za duzo to?

Pozdrawiam
Ma'Lou