Re: Czemu sieciowka "kopie"?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 01:23:47 MET DST

Stanislaw Chmielarz wrote:

> Transformatory sa do okablowania UTP. Wiele starszych kart nie ma izolacji
> galwanicznej masy. Nowsze maja (jak ktos pisal) przetwornice izolujaca i
> transoptory. Calkowitej izolacji nie ma poniewaz mam karte Realtek PCI na
> ktorej spalil sie scalak DP8392 podczas "badan zerowania" przez elektryka.
> Ta pierdola badala mi zerowanie prz pracujacych komputerach w sieci i
> spalila w ten sposob 10 kart zanim go dopadlem :-((((

Dziwne: miałem wiele kart i nawet te najstarsze mają prze scalakiem NE8392C:
a) transformatory separujące 1:1 dla linii sygnałowych
b) separowaną przetwornicę 12->9 lub 5->9 dla zasilenia NE8392C - a masa
tego scalaka jest najbliżej w iskrowniku - na druku nie zbliża nię na 2mm!

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|