LGx52 to jednak szmelc ;-(

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 01:27:01 MET DST

Właśnie miałem "zaszczyt" zaobaczyć CD-ROM LGx52 w działaniu (kuzyn dał
sobie wcisnąć - radziłem mu kupić Teac względnie Asusa - nie mieli, to
wcisnęli LG ;-(((

Kuzyn prosił mnie o połatanie systemu, bo mu kilka gierek nie chciało
ruszyć), więc wkładam CD-Ra z DXem itp do LG: katalog widzę, ale nic się
nie da czytać ;-(
Wkładam do mojedo Asusa (jak rozkręci płytę, to działa) - wszysko OK...
Wkładam do testowanego właśnie Teac'a chodzi bez problemu...
W LG ani rusz ;-( Zaglądam na płytę: odbity palec - czyszczę... WRESZCIE
CZYTA...
LG WOGÓLE NIE MA KOREKCJI!!!

P.S. Jeszcze jedno: przegrałem z ciekawości katalog z 2000 małych plików
(strona WWW) - Asus oraz Teac ani na chwilę nie zwolnił, natomiast LG prawie
się zatrzymywał co jakieś 50 plików ;-(((
Nie lubię Asusa, ale LG NIE KUPIĘ!!!

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|