Re: goracy quantum fireball

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 22:31:09 MET DST

On Fri, 30 Mar 2001 21:49:33 +0200, "McCrow" <chris_w_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Widze, ze troche wiesz o Quantum'ach, wiec mam pytanko :)
:-)) \
>Kupilem wlasnie Quantuma 40GB Lct20 i przy wylaczaniu
>komputera dysk zgrzyta - wrazenie jakby glowica uderzala o talerz.
>Czy to normalne?
?Jesli brzmi to tak jak opisujesz to chyba nie jest normalne. Te ktore
totychczas mialem okazje uzytkowac wydawaly przy wyalaczaniu
standardowy dzwiek turbiny :-) i stuk parkowanej glowicy.

>Dodam, ze mam drugi egzemplarz.
Drugi tak zgrzytajacy? Niestety jakos $0stki mnie omijaja i nie mam
porownania.

>Na pierwszym pojawily sie bad sektory dzien po kupnie
>- mocny, piskliwy zgrzyt glowicy _w trakcie_ pracy systemu
>i bady po restarcie. Dlatego tak niepokoja mnie te zgrzyty.
>Aktualny egzemplarz mam 4 dni.
Ale masz pecha. Na kilkanascie sztuk, z ktorymi mam na codzien
doczynienia zaden jeszcze nie padla i nie wydaje podobnych dzwiekow.

Pozdrawiam
GLide