Re: Tryb uspienia HDD

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 11:59:08 MET DST

Niejaki(a) Andrzej Pinczuk <andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:

> Zgadza się, ale gosć napisał, że przy podłaczonym zasilaniu
> (tylko zasilaniu, bez przewodu logicznego)
> dysk też stuka, tak więc problem leży na pewno już tylko
> po stronie dysku
> (no, mógłby też leżeć po sttronie zasilacza, ale na pewno nie procesora :-) )

Ale jka Ci probuje wytlumaczyc, ze zjechal gosc dysk, gdy podkrecil
procesor i dysk po prostu sie zrypal :) Teraz to ta chodzi przy
zasilaniu, ale powodem byl procek...

> Być może, że na podwyższonej szynie dysk się przekręcił
> (zdaje się, że kiedys Radek Sokół cos wspomniał o jakims
> dysku z jego otoczenia, który padł na wyższym FSB). Tak więc jest to
> najwidoczniej możliwe, choć ja osobiscie nie spotkałem się z taka
> sytuacja (dane i owszem znikały albo się kaszaniły), ale fizycznie
> uszkodzonego dysku w ten sposób nie widziałem.

A ja widzielem, bo to byl Seagate, a te sa wrazliwe dosyc na zmiany
fsb... ine dyski tez sa wrazliwe, jednak po prostu wytrzymuja dluzej...

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|