Re: goracy quantum fireball

Autor: McCrow (chris_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 18:17:21 MET DST

GLide napisal:

> ?Jesli brzmi to tak jak opisujesz to chyba nie jest normalne. Te ktore
> totychczas mialem okazje uzytkowac wydawaly przy wyalaczaniu
> standardowy dzwiek turbiny :-)

Turbina jest :)

> i stuk parkowanej glowicy.

a moze to o to chodzi(?)
Moze dysk tak glosno "parkuje",
 bo jakby glowica uderzala o talerz to juz by sie chyba bad'y porobily

> Drugi tak zgrzytajacy?

Wlasnie nie wiem czy ten pierwszy zgrzytal po zamknieciu systemu.
Pierwszy egzemplarz zgrzytnal w czasie pracy systemu i to w taki sposób
(system sie zawiesil), ze chociarz nie mam w tym wzgledzie doswiadczenia
 to wiedzialem, ze beda bady po restarcie.
To zgrzytanie po odlaczeniu zasilania (w obecnym egzemplarzu)
 nie jest az tak mocne.

> Ale masz pecha. Na kilkanascie sztuk, z ktorymi mam na codzien
> doczynienia zaden jeszcze nie padla i nie wydaje podobnych dzwiekow.

Dodam, ze mialem kupic Fujitsu, ale byly akurat sporo drozsze.
No i wzialem najmniej ganiony dysk na grupie - Quantum :).

Pozdrawiam McCrow