Wieczne problemy... pomocy.....!!!!!!!

Autor: Hawlik (hawlik_at_pnet.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 16:53:16 MET DST

Witam.
Pisalem juz tu nie raz ale ciagle cos.....
mam taki zestaw:
MSI KT7 PRO2-a
D800
128 ram
dvd-pionier
winfast mx dualhead
hdd ata 66 10gb.

I tak. Zaczolem od windy me, ale tam nie udalo mi sie w zaden sposob uzyskac
stabilnej proacy calosci.... tzn. wiecznie wywalal sie na divx-ach, gry
chodzily bardzo kiepsko, (nie jak mx) i wogole bylo duzo krzakow.
na drugim swoim kompie mam wk2 i jestem bardzo zadowolony ale tu niestery
sie tez nie spisal..... tzn ten winfast chodzil jakos kiepsko.....
sprawdzilem chyba wszystkie sterowniki jakie sa i zawsze bylo tyu samo....
na divx-ach przycinal gry przycinaly no jak na taki sprzet chodzilo wszystko
bbbbaaaardzo kiepsko....

Postanowilem zainstalowac win98 (pierwasza edycja) zrobilem to i wszystkie
problemy zniknely, ale nie moge za nic zainstalowac sieciowki..... mam 3com
na pci taka chyba najpopularniejsza 10Mbps..........
Zmieniam za 98se tak sieciowka sie instaluje pieknie ale zato system sie
juiz nie chce zamykac:(((((( instalacja suplementow niczego nawego nie
wnosi......

i juz sam nie wiem...... wlasnie sciagam jakies stery do tej sieciowki ze
strony producenta ale u mnie ta strona dziala tragicznie i ida juz
1.5godz.....:(((((((((((
to juz mnie nawet nie bawi.......

Generalnie mam jakies srednie zdanie o tej plycie......... tak ja wszyscy
zachwalaja a umnie sie nie spisuje....

mam oprucz tego dwa inne kompe na abit-ach i jest o wiele lepiej!!! jak juz
sie czlowiek raz pomeczy to pozniej problemow nie mam......

Nie wiem moze niw potrafie jej skonfigurowac.... ktos ma taka???? skladal
kampy z MSI??? jak to poustawiac by bylo dobrze?????
moze skad mam wziac drivery do win98??? -ona jest ta wykrywana jako ethernet
divice -nieznane uzadzenie i na zadnym sterowniku jakie oferuje win nie
chodzi poprawnie.......

bede wdziaczny z wszewlkie uwagi....... bo ju mam naprawde dosyc.....
BTw: via 4 in 1 oczywiscie instaluje za kazdym razem i to jako pierwsze.....
o wlasnie w 4 in 1 jest setdma i jak to wlaczy to zadne okna sa
nieaktywne... nie mam zadnych uzadzen.... dlaczego???? przy Abicie to
dziala???
na tym tez kiedys mi dzialalo a teraz juz nie chce.... instaluje wszystko
jak trzeba (zawsze taka samo) juz naprawde nic z tego nie rozumiem....

Pozdraiam wszystkich i prosze o porady.