Re: Monitor 15" - co radzicie?

Autor: Tomek Te vel Neas <moj.em_at_il.znajdziesz.w.sygnaturce>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 15:42:49 MET

> Inna nazwa tego monitora to Hyundai DeluxScan15G+ (tak mi sie zdaje bo
> wygladaja identycznie, kiedys kumpel kupowal Hyundai'a a dostal OPTIView).

Tak.

> Ja mam "oryginala" juz 4latka i bardzo sobie chwale. Obraz wyrazny,
> geometria w porzadku, kolory sie nie rozlaza. Jedynie co mnie meczy to
> delikatny efekt mory przy 1024x768. Zagladalem mu "pod maske" i jest na
> bebechach samsunga.

Dla mnie w 1024x768 obraz jest nie do przyjęcia, powyżej 75 Hz, kolory są
absolutnie beznadziejne (musiałem się sporo namęczyć żeby coś z tym zrobić
softwareowym korektorem), obraz ciemny itd. Geometria faktycznie dobra, ale
to chyba jedyna zaleta. Im dłużej go mam tym gorzej pracuje i już się nie
mogę doczekać kiedy zmienię to coś na porządną 19". :]

--
 P o zdrawiam
  <\ _