Re: Monitor 15" - co radzicie?

Autor: Daro <daro_w_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 23:20:11 MET

> A ja mam takie coś co się OPTIView 15L zwie i ogólnie jest beznadziejne, a
> bez problemu wyciąga 110 Hz w 800x600, ile w pozostałych nie pamiętam ale
że
> tyle co w powyższym przykładzie to jestem pewien. Należy pamiętać że same
> parametry nie świądczą o jakości monitora, bo jeszcze by ktoś sobie tak
> pomyślał. ;-) Lepsze dobre 85 Hz niż słabe 110. :]

Inna nazwa tego monitora to Hyundai DeluxScan15G+ (tak mi sie zdaje bo
wygladaja identycznie, kiedys kumpel kupowal Hyundai'a a dostal OPTIView).
Ja mam "oryginala" juz 4latka i bardzo sobie chwale. Obraz wyrazny,
geometria w porzadku, kolory sie nie rozlaza. Jedynie co mnie meczy to
delikatny efekt mory przy 1024x768. Zagladalem mu "pod maske" i jest na
bebechach samsunga.

Daro.