Re: Odp: Propozycja: pl.comp.pecet.nagrywarki

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 22:56:15 MET DST

Wiktor Dzierzecki - YanosiC napisał(a):

> OK, machina poszla w ruch.
> Lecz wydaje mi sie ze propozycja "pl.comp.pecet.nagrywarki" zaweza nieco problematyke. Skrot CDR jest chyba najszerszym z mozliwych
> okreslen dziedziny ktorą grupa ma sie zajmowac.
> Postuluje zatem by grupowicze zastanowili sie ktora nazwa pasuje bardziej do tematyki grupy:
> pl.comp.pecet.nagrywarki czy pl.comp.pecet.cdr

Cdr? Compact Disk Recordable? To odnosi sie tylko do jednego typu
nagrywarek - konkretnie jednokrotnego zapisu na krazku CD. A gdzie
CD-RW, DVD-RAM, streamery DAT i inne tasmowe? Po prostu zastanawialem
sie nad tym i wyszlo mi, ze nagrywarki bardziej oddaje temat.
Oczywiscie, ktos moze miec inne zdanie, jezeli je uzasadni...
Pozdrawiam, Zen0n.