Rozbudowa PC pod haslem:Kno domowe.

Autor: Polish Blood (gors_at_polbox.com)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 22:52:01 MET DST

Witam wszystkich!
Obecnie posiadam sprzet: Abit BH6, Cel300A_at_450,64RAM.
Chcialbym dokupic do niego pare rzeczy by zbudowac sobie taki mini
zestaw kina domowego, czyli naped DVD, dekoder, karta dzwiekowa.
Z oczywistych wzgledow (czyt.pieniadze :( ... ) nie moge pozwolic
sobie na zakup tego wszystkiego od razu. na pierwszy ogien poszlaby
karta dzwiekowa.
KARTA DZWIEKOWA.
Obecnie mam GUS.Na co go wymienic by przy ogladaniu filnow na DVD
wszystko bylo OK i by przy codziennym uzytkowaniu (MP3, CD i czasem
jakas gierka) tez nie zalowac. Dobrze (powiem wiecej wskazane) by
karta byla pingwinolubna ;). jaka wiec karte byscie polecili?
Osobiscie wytypowalem sobie takie oto karty:
Winmax Xwave 516 i SBLive. O ile ta druga karta nie jest owiana dla
mnie mgielka tajemnicy to czy ktos moglby mi powiedziec jak sie
sprawuje pierwsza z wymienionych. Chodzi mi glownie o jej mozliwosci
dekodowanie dzwieku AC-3 i mozliwosc podlaczenia 6-ciu glosnikow (co w
sumie wiaze sie ze soba), oraz jej kompatybilnosc z EAX i A3D. Pytam
sie, bo czytajac o niej w kilku roznych zrodlach raz podaja, ze jest
zgodna z Eax , gdzie indziej ze nie. I jeszcze jedno wavetable ma
programowe i/czy sprzetowe. Na koniec najwazniejsze GDZIE TO MOGE
KUPIC W POZNANIU (ewentualnie w jakims sklepie internetowey) rachunek
nie jest mi potrzebny gwarancja wprost przeciwnie.
RESZTA.
Dekoder Dxr3.
Naped LG,Samsung - musze jeszcze sie porozgladac.
Glosniki - co proponujecie.
Ja sobie wymyslilem tak: jesli mi polecicie jednak SBLive to chyba
dobrze kupic jakis zestaw z dekoderem AC-3 (np. Deskop Theatre 5.1)
ale co kupic w przypadku drugiej z kart, bo IHMO ^^^^^ w tym przypadku
kupowac bez sensu, tylko co innego. A dodam, ze zestaw Live+ DT 5.1 to
dla mnie juz spory wydatek.

Pozdrawiam Polish Blood