Re: stara płyta glowna

Autor: mario (mario_at_post.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 22:50:44 MET DST

"Adam J." wrote:

> Czy z powodu zlej baterii lub akumulatorka na płycie głównej może po
> dłuższym czasie nieuzywania (2 lata) wykasować się i BIOS?
> Pozdrawiam. Adam

Z doswiadczenia napisze, ze mialem taki zabytek ( 386 - trzy lata
lezakował) ktory pomimo zapewnien wlasciciela o jego sprawnosci nie
chcial wystartowac.
Jakiez bylo moje zdziwienie kiedy po odkurzeniu i pieciu szesciu
nieudanych startach (zero odzewu) zostawilem go wlaczonego a po jakims
kwadransie komputer sam nagle OZYL !
Przupuszczam, ze to wlasnie bateryjka byla powodem poczatkowych
klopotow, oczywiscie trzeba bylo ustawic BIOS od nowa.

mario.