Re: Detonatory vs fachmany

Autor: Mike (grabczyk_at_delta.sggw.waw.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 12:46:13 MET DST

Użytkownik czoper <czoper_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:uV_E4.19576$a01.424872_at_news.tpnet.pl...
> Od niedawna mam vipera550 i dzialam na fachmanach1.2
> wlasnie ukazaly sie detonatory w9x-513 i zastanawiam sie czy nie zmienic,
> ale moze ktos juz probowal i ma poglad na sprawe, warto???
> Dzieki za wrazenia
> --
> pzdr-czoper

Mnie fachmany zadziałały w ten sposób, że po starcie Winzgrozy zamiast
zwykłego widoku zobaczyłem czarny ekran z paskiem w białe i czarne piksele
pośrodku. O tyle to było upierdliwe, że cała akcja zakończyła się reinstalką
windy i to nie przez nadinstal, ale przez skasowanie istniejącej wersji
(próbowałem odzyskać stare drivery ale bezskutecznie :-(( ). Odtąd
pozostaję wierny detonatorom, co i pozostałym polecam.
Pozdro
Mike