Odp: Detonatory vs fachmany

Autor: Zappa/ARS/FTN (sapper_at_friko.sos.com.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 13:37:01 MET DST

> Mnie fachmany zadziałały w ten sposób, że po starcie Winzgrozy zamiast
> zwykłego widoku zobaczyłem czarny ekran z paskiem w białe i czarne piksele
> pośrodku. O tyle to było upierdliwe, że cała akcja zakończyła się
reinstalką
> windy i to nie przez nadinstal, ale przez skasowanie istniejącej wersji
> (próbowałem odzyskać stare drivery ale bezskutecznie :-(( ). Odtąd
> pozostaję wierny detonatorom, co i pozostałym polecam.
> Pozdro
> Mike

Hahaha, dobre... Tez mam v550 i rowniez instalowalem fachmany i rowniez
mialem czarny ekran + paski po srodku czy gdzies tam... Ale to nie wina
sterow fachmana (ktore notabene maja wiekszego kopa w 3d mark 2000 niz
detonatory 3.53 i w dol... zapewne 3.68 rowniez osiagaja mniejsze
rezultaty - kilka pkt). Ale smieje sie nie z tego, ze mialem podobny
problem, a z tego, ze poradziles sobie z nim poprzez reinstalke. Hehehe...
Czlowieku, wystarczylo zresetowac kompa, a przy starcie systemy nacisnac F8
i wybrac awaryjne uruchomienie :))). To po pierwsze... Po drugie - mozna
bylo uruchomic kompa z dyskietki startowej, pospisywac nazwy driverow i
bibliotek sterow fachmana, a nastepnie wejdz do katalogu z windowsem i po
prostu powykasowywac te pliki.
Caly problem v555 vs fachman polega na tym, ze po wypakowaniu owych sterow,
trzeba jej jeszcze raz ponownie przeniesc do innego katalogu (tylko same
drivery itepe). Jak pewnie zauwazyles w katalogu fachamana byly inne
katalogi i pliki, a ze v550 nie jest genialny to widocznie przy instalce
sterow "lyknal" rowniez tamte pliki. Przenioslem te stery do innego
katalogu - zainstalowalem - gierki fruwaly :)

Co do det5.13 to sie nimi nie bawilem (u niektorych nastapil wzrost
wydajnosc, a niektorzy musieli reinstalowac :( , ale wyszly juz poprawione
(fixed) det3.77, ktore bedzie mozna z powrotem zainstalowac, jesli te 5.13
by sie sypaly...

Teraz czekam z niecierpliwoscia na kolejne fachmaniki :)

l8r

signed:
Zappa/Arise/Fraction
- quality & reliability -