Odp: Odp: CD-ROM: co jeśli nie TEAC?

Autor: Nightmare (bodek777_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 01:55:13 MET DST

> Pytam powaznie o tego Toshibe, bo mam jutro kompa zlozyc, a w hurcie jest
> Toshiba XM-6702B CD-ROM 48x E-IDE oem lub Acer CD-ROM 650A 50x E-IDE
Retail
> z tych najlepszych i nie wiem co wybrac.
> A Toshiba wcale nie jest glosniejsza os Asusa.

Toshiba to naprawde dobry wybor - czyta doslownie wszystko, lacznie z
zabezpieczonymi plytami - ba, jest nawet rekomendowana jako naped do tego
zboznego celu ;-)
Tak na serio - mam juz prawie 2 lata dvd sdm1202 i nie zamienilbym go na nic
innego, lacznie z teac'iem. Jedyny (maly) minus to dosc dlugie (stosunkowo)
przygotowanie plyty i to ze woli raczej pracowac na oddzielnym kanale jako
master - ale z tego co widzialem dotyczy to przede wszystkim dvd - z
wersjami CD nie ma tego problemu.
Takze z czystym sumieniem polecam.