Re: Jaki skaner kupić?

Autor: xEmORpH (xemorph_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 02:26:13 MET DST

On Thu, 30 Mar 2000 00:10:01 +0200, "smok_wawelski"
<smok_wawelski_at_kki.net.pl> wrote:

>Cześć.

Cześć

>Prośba o radę jak w temacie, a założenia są takie:
>
>1. skanowanie średnio skomplikowanej grafiki
>
>2. współpraca z biednym kompem - W95OSR2, P100 bez MMX
> (będzie wymieniony na P166 bez MMX), 32RAM, brak USB

Możesz dokupić kartę PCI zawierającą porty USB.
Wtedy będziesz mógł podłączyć skaner USB.

>3. kasa możliwa do wyłożenia 500-600 złociszy

Ceny poniżej

>4. pożądane: przystawka do slajdów/negatywów, polskojęzyczna
> prosta obsługa,

Proponuję Plustek OpticPro PT12 lub UT12 (sam posiadam Plustek
OpticPro U12 - bez przystawki do skanowania slajdów - na USB i jestem
zadowolony).
Zarówno model PT12 jak i UT12 posiada przystawkę do skanowania slajdów
i negatywów.
Plustek OpticPro PT12 - 499zł z VAT
Plustek OpticPro UT12 - 599zł z VAT

> dobrze by było gdyby miał złącze na port drukarki

OpticPro PT12 podłaczany jest do portu drukarkowego.

> i USB na przyszłość.

W tym przypadku model OpticPro UT12.

Skanery ze złączem EPP/USB produkuje firma Artec. Nie wiem z jaką
jakością skanują, więc nie będę się wypowiadał.
Co do Plusteka to mogę powiedzieć - dla mnie jakość skanowania jest
super !

>Znajomy radzi skaner na SCSI Mustek ew Plustek czy ma to sens?

Do Twoich potrzeb spokojnie wystarczy skaner LPT lub USB - skaner na
SCSI jest Ci zbędny.
Więcej informacji znajdziesz pod adresem http://www.multimedia.com.pl

>Z góry dzięki za rady.

Bardzo proszę