Odp: Odp: CD-ROM: co jeśli nie TEAC?

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 14:32:57 MET DST

> Asus jest głośny, ale inaczej niż Toshiba. Trochę bardziej znośnie,
> powiedziałbym. Do tego jest naprawdę lepiej wykonany -- mój Asus 40x
> jest pierwszym CD-ROMem goszczącym w moim komputerze, który po 6
> miesiącach pracuje jak nowy; inne do tego czasu już padały.
>
> I do tego ma ładny przodzik ;)

Jak ten wielki napis ASUSx40 ladnie wyglada to ... :-)

Ja mam Teac x24 od 3 lat i tez chodzi jak nowy.
Ten to dopiero jest piekny (aahhh) i ta cudownie wyjezdzajaca tacka z
predkoscia swiatla (prawie), inne CD moga pozazdroscic.

Pytam powaznie o tego Toshibe, bo mam jutro kompa zlozyc, a w hurcie jest
Toshiba XM-6702B CD-ROM 48x E-IDE oem lub Acer CD-ROM 650A 50x E-IDE Retail
z tych najlepszych i nie wiem co wybrac.
A Toshiba wcale nie jest glosniejsza os Asusa.

Pozdro

--
Sten