co to jest INFRA RED port??

Autor: Sonic Flood (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 Mar 2000 - 21:43:28 MET DST

Jeśli ktoś się tym interesuje może będzie wiedział.
Mianowicie chciałbym dowiedzieć się na czym polega i jak działa infra red.
Widziałem i słyszalem iz takie porty maja np. Laptopy. Stawia się dwa obok
siebie i mozna wysylac dane poprzez pewna wiazkę - nie jestem pewien cos jak
podczerwień? Może wie ktos o co chodzi i gdzie moglbym zdobyc informacje o
tym??

pzdr,
sonic