Odp: co to jest INFRA RED port??

Autor: highway (highway1234_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 Mar 2000 - 23:31:58 MET DST

Użytkownik Sonic Flood <sonic_flood_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup d
yskusyjnych napisał:ALtD4.1791$a01.32172_at_news.tpnet.pl...
> Jeśli ktoś się tym interesuje może będzie wiedział.
> Mianowicie chciałbym dowiedzieć się na czym polega i jak działa infra red.
> Widziałem i słyszalem iz takie porty maja np. Laptopy. Stawia się dwa obok
> siebie i mozna wysylac dane poprzez pewna wiazkę - nie jestem pewien cos
jak
> podczerwień? Może wie ktos o co chodzi i gdzie moglbym zdobyc informacje o
> tym??
>
> pzdr,
> sonic

Infrared to nie COŚ JAK tylko infra = pod, a red = czerwony
A działa tak, że te podczewone promienie fruwają w powietrzu tylko ich nie
widzimy :-)
Co chcesz wiedzieć sprecyzuj?