Re: Jak w SB Live! pozbyć się DOS drv

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_shell.mt.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 22:31:08 MET

On Wed, 22 Mar 2000 03:03:07 +0100, "Michal Kawecki"
<mk/remove_spam/@iq.pl> wrote:

>Nie wiem, jak tam było z obsługą FAT32 przez program do upgrade BIOS-u... po
>boocie z dyskietki program zapisze stary BIOS właśnie na nią, nie sięga do
>dysku, więc nic na nim nie zepsuje. A po przygodach ze "sprawnym inaczej"
>IO.SYS z Win98PL zwykle przyrządzam sobie dyskietkę systemową ze starym
>DOS-em 6.22 i z niej flashuję.

No teraz to tez tak robie, i dla pewnosci wyjmuje tasme z hdd (a ze
mam kompa rozkreconego, to nie robi mi to zadnego klopotu).

><>
>>
>Jest na to prostszy sposób - dopisujesz do boot.ini system Windows 98 (lub
>cokolwiek innego) wraz ze ścieżką do pliku bootsect.dat, który musisz
>wygenerować debuggerem. Gdzieś mam nawet zapisane, jak...

Ale moj win98 po pierwsze byl na c: wiec musialem go przeniesc na e:
(bo na c mam wiecej miejsca, a win 98 mam teraz juz tylko do gier
ktore nie chodza pod 2k) wiec i tak musialem go od nowa zainstalowac
(co mu dobrze zrobilo, bo poprzednia instalacja miala juz ponad pol
roku i juz zaczynaly sie szopki dziac :-).
Wiec zeby sie nie meczyc najpierw zainstalowalem 98 a potem 2k.

--
Grzegorz Sawicki
       gsawicki_at_shell.mt.pl