Re: Jak w SB Live! pozbyć się DOS drv

Autor: Michal Kawecki (mk/remove_spam/_at_iq.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 03:03:07 MET

"Grzegorz Sawicki" <gsawicki_at_shell.mt.pl> wrote in message
> On Fri, 17 Mar 2000 03:40:04 +0100, "Michal Kawecki"
> <mk/remove_spam/@iq.pl> wrote:
>
> Jestem bardzo przekonany wiec EOT:-)

OK.

> No ale ja upgradowalem z czystego dosa tzn bez zadnych sterownikow
> wcisnalem f5 przy starcie i juz.

Nie wiem, jak tam było z obsługą FAT32 przez program do upgrade BIOS-u... po
boocie z dyskietki program zapisze stary BIOS właśnie na nią, nie sięga do
dysku, więc nic na nim nie zepsuje. A po przygodach ze "sprawnym inaczej"
IO.SYS z Win98PL zwykle przyrządzam sobie dyskietkę systemową ze starym
DOS-em 6.22 i z niej flashuję.

<>
> Bo po instalacji od nowa win98 na drugiej partycji win98 mi je
> stworzyl wlasnie na c:. i dopiero potem je wywalilem (bo instalowalem
> win98 tylko po to aby potem win2k sworzyl boot managera).

Jest na to prostszy sposób - dopisujesz do boot.ini system Windows 98 (lub
cokolwiek innego) wraz ze ścieżką do pliku bootsect.dat, który musisz
wygenerować debuggerem. Gdzieś mam nawet zapisane, jak...

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki