Re: Sciągam pamięci Corsair ze Stanów (dla siebie, to nie spam)

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 19:23:59 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 22 Mar 2000 06:59:12 GMT
is the real date, "Jacek Filarski" <filarski_at_k11.com.pl> has written
something quite wise. But he wasn`t the one.

>Moze przesadzam. Ale raz mialem ewidentnie szlifowana. Nie wiem po co to
>zrobili , ale sie zrazilem i teraz biore cokolwiek innego. Kiedys tez
>kupilem fajna hybryde: kosci z jednej strony byly 3 od jednego producenta, 5
>od innego. Dzialala, ale przy RAS/CAS 3/3. Poza tym pamieci z Wilka sa jak
>pudelko czekoladek - nigdy nie wiesz, co Ci sie trafi.

Heh. mam mniej wiecej podobne doswiadczenia :-)) Do IBM`a za cholere
nie chcialy wejsc (3x wymienialem u producenta i w koncu dalem za
wygrana :-)), do mojej plyty podobnie, z tym, ze w koncu dobralem i
chodzi gut.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.