Odp: Sciągam pamięci Corsair ze Stanów (dla siebie, to nie spam)

Autor: Jacek Filarski (filarski_at_k11.com.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 07:59:12 MET

> Czemu chlam?

Moze przesadzam. Ale raz mialem ewidentnie szlifowana. Nie wiem po co to
zrobili , ale sie zrazilem i teraz biore cokolwiek innego. Kiedys tez
kupilem fajna hybryde: kosci z jednej strony byly 3 od jednego producenta, 5
od innego. Dzialala, ale przy RAS/CAS 3/3. Poza tym pamieci z Wilka sa jak
pudelko czekoladek - nigdy nie wiesz, co Ci sie trafi.
Pozdrawiam
Jacek Filarski