ABIT BE6 II - Ratunku

Autor: Grzegorz Piatkowski (pgrzes_at_prz.rzeszow.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 19:32:45 MET

Witam

Za mna juz ponad godzina czytania wszystkich watkow zwiazanych z plyta
ABIT BE6 II
Czytam, czytam i wciaz nie znajduje odpowiedzi na nurtujace mnie pytania
- moze to juz z przemeczenia, a moze ...

Sprzedali mi komp dwa tygodnie temu, z czego juz tydzien prawie jest w
serwisie.
Poza w/w: 64MB 100MHz na kosciach Siemens'a - Made in Malesya,
8GB Quantum podlaczony na UDMA 66, Savage 4+ 32MB Creative'a oraz Genius
Live!
BIOS oryginalny, sterowniki UDMA 66 z dyskietki.

A wiec o co chce zapytac?
1. Czy Celeron 466 dziala na tej plycie? - Moj serwis twierdzi, ze nie
bedzie!!!
Trafil tam bo wciaz robil zwisy - czasami po twardym resecie/wylaczeniu
w ogole nie startowal.
Nawet BIOS sie nie pokazywal. Pomagalo wyjecie kabla z zasilacza na
kilkanascie minut.
Ostatnio uslyszalem, ze jak zaloza mi Pentium II 450 to problem zniknie
- tyle, ze chca zebym doplacil 300zl.

2. Jak ostatecznie jest z tym mierzeniem temperatury CPU. Ja podobnie
jak inni mam
w BIOS N/A a w programie do monitorowania plyty temp. System2=N/A, a
temp. CPU=0
Serwis twierdzi, ze te plyty tego nie maja - co utwierdza mnie w
przekonaniu, ze ci goscie sa nie calkiem przy zdrowych zmyslach lub co
gorsza mnie maja za takiego.

Bardzo prosze o konkretne wskazowki, zebym umial przegadac tych ...
serwisantow

Dzieki
Grzesiek Piatkowski