Re: kontroler Udma 66

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 18:54:51 MET

On Mon, 13 Mar 2000 17:41:38 GMT, "igoR" <igs_at_psynet.net> wrote:

>troche szkoda bylo nie kupowac do IBMow 66
>jako sprzet chodzi bardzo dobrze i bezproblemowo
>/ciach/

Czy taki kontroler daje _dodatkowe_ porty IDE, czy tylko zamienia na
ATA 66 te juz istniejace na płycie ? Tzn. jak kupie taki kontroler to
czy bede mogl podlaczyc wiecej niz 4 urzadzenia ?
I jeszcze pytanie - za ile mozna dostac tego Promise'a ?

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)
"Amicus Plato, sed magna amica veritas"