Re: kontroler Udma 66

Autor: igoR (igs_at_psynet.net)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 18:41:38 MET

> A ja pytanko z innej beczki:
> jak to chodzi ?, czy warto to kupić ? jaki jest przyrost prędkości ?
> (mam dysk UDMA 66 na płycie BX)
>
> Zdrówko

troche szkoda bylo nie kupowac do IBMow 66
jako sprzet chodzi bardzo dobrze i bezproblemowo
(bios widzi go jako karte SCSI)

niestety w zaden sposob nie moge porownac,
gdyz i plyta i komp sa za szybkie porowiec nie mam tu DO CZEGO wnac.
testy "praktyczne" bylyby mocno przeklamane

a jak chodzi wogole dysk z UDMA66 i bez :
mozna sprawdzic w dowolnych testach na sieci.

nie mam tez zielonego pojecia jaka jest w tej chwili cena
zamowilem kontroler - pozniej dostalem go do reki,
nawet nie widzialem faktury :-(

--
pozdrawiam
igoR