Dlaczego wszyscy tak klną na chipset VIA?

Autor: Paweł Z (pavel_at_bobo.ds5.agh.edu.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 18:19:28 MET

Miałem przez dwa lata płytę na VIA MVP3 pod K6-2
i nie mogę narzekać. Cokolwiek z czasem wsadzałem nowego
przyjmowała bez zarzutu. Chodziła stabilnie ze 100MHz FSB i 100MHz DIMM

Terza dwaj moi kumple kupili sobie płyty Soyo i Shuttle
na nowej VIA 133 pod celerka i PIII.
Nie maja zadnych problemów, mimo
dużej ilości urzadzeń (oprócz standardowych: DVD, Nagrywarki, tunery TV,
sieciówki. Sam zamierzam kupić sobie Soyo. Jest prawie dwukrotnie tańsza
od
Abita BE6 II. Nawiasem mówiąc przy Abicie spora część ceny to za markę.
Po co przepłacać. Nie lepiej dołożyć tą kasę do grafiki na przykład.
A trzy bańki wiecej w to karta o klasę lepsza.

Paweł Z