Odp: Dlaczego wszyscy tak klną na chipset VIA?

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 18:30:19 MET

NIE, NIE i jescze raz nie. Jeżeli chce się oddychać spokojnie, na dzień
dzisiejszy należy kupić Abita Be6 II na BX Intela. Przynajmniej nie trzeba
na "dzień dobry" instalować specjalnych packów pod VIA (do AGP, IDE itd.). A
i tak się wkrótce sypnie, wystarczy choćby HoMM 3 (i wiele innych). Nie
warto tu akurat oszczędzać, płyta główna na BX Intela to kręgosłup
komputera. Oszczędzać można np. na kościach pamięci RAM - mogą być nawet
noname.

Użytkownik Paweł Z <pavel_at_bobo.ds5.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38DA521F.27932A8C_at_bobo.ds5.agh.edu.pl...