Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Piotr Pastuszka (starosta_at_mikrus.pw.edu.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 10:22:52 MET

Użytkownik Wojciech Giersz <chektor_at_polsl.gliwice.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.HPP.3.95.1000323093546.3638E-100000_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

> Heretyk? Tez beznadziejny. A dwojka to juz w ogole. :)

> E. Id Software powinno sie ograniczyc do pisania engine'ow, gierki lepiej
> niech zostawia komu innemu, bo im to zdecydowanie nie wychodzi.Imho
> _zadna_ gra z id nie nadaje sie do grania.

przesadzasz albo specjalnie piszesz kontrowersyjne opinie
ja uwielbiam q3 w przeciwienstwie do ut gdzie jako plus dodalbym tylko
muzyke i glosowa ocene (wieksza niz w q3)
ale muzyke i tak wylaczam tak ze ut nawet u mnie na dyku nie lezy w
przeciwienstwie do q3
fakt ze ty jej nie lubi sz nie oznacza ze jest zla
ja np lubie Starcrafta (skonczylem kazda rasa) a nie gralem dluzej niz 3
poziomy w zadna z C&C poniewaz nie podobaly mi sie
a jest tysiace graczy b chwalacych gre

PiotrP