Re: BXcel i RIVA TNT2

Autor: Ciechoos (ciechus_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 10:19:45 MET

Witam
        Tez rozwazalem kupno plyty na VIA PRO 133, argumentami za są: UDMA
66, AGPX4 i przystepna cena, ale do konca nie jestem przekonany. Spotkalem
sie tez z mniej pochlebnymi opiniami o tym chipsecie pod wzgledem wspolpracy
z innymi komponentami (np. SB Live!). Ciekaw jestem jaka jest w opisywanym
przez Ciebie zestawie karta dzwiekowa i jak sie sprawuje? Poza tym warto
byloby przetestowac zestaw w środowisku Open GL, bo rozumiem, ze w D3D
zachowuje sie poprawnie.
        A moze lepiej jednak jakiegos Intela 810e lub od razu 820? Plyty na
820 sa na razie drogie, ale pewnie niedlugo zaczna schodzic z cena. Tez jest
UDMA 66 i AGP(chyba X4?).
Pozdrawiam

Ciechoos

Użytkownik Kik <knappe_at_biskupin.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8bb5ja$8ir$1_at_main.repcio.net...