Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 21:13:27 MET

Hi!

"Piotr Pastuszka" <starosta_at_mikrus.pw.edu.pl> napisal(a):

>przesadzasz albo specjalnie piszesz kontrowersyjne opinie
>ja uwielbiam q3 w przeciwienstwie do ut

Tia... w Q3 sa takie fajne BOTy ;>

>ja np lubie Starcrafta (skonczylem kazda rasa) a nie gralem dluzej niz 3
>poziomy w zadna z C&C poniewaz nie podobaly mi sie
>a jest tysiace graczy b chwalacych gre

Moze tak: SC do C&C ma sie tak jak UT do Q3 - akurat roznice sa bardzo
podobne, C&C to tak jak Q3 nic nie wnoszaca wyrzynanka ktora szczyci
sie "nowosciami" posiadanymi przez o rok starszego Starcrafta, nie
wymusza na graczu myslenia itd. itp...

--
Pozdrawiam !!!
MGB